Sunday, January 30, 2022

Pușca și cățeaua latră

 

Când mă prinde câte-o toană

Cer lui Cîțu de pomană

Un cartuș de vânătoare

Să mi-l trag între piciore…

 

Pușca și cățeaua latră:

Unde-i traiul de-altădată

Când eram mai tinerei

Și eu și ortacii mei!

 

 

Pun contactul la mașină,

Ciuciu zvârr! că nu-i benzină;

Doar cu praf și apă chioară

Cum s-o scot pe ulicioară?...

 

Pușca și cățeaua latră:

Unde-i brișca de-altădată

Când eram mai tinerei

Și eu și ortacii mei!

 

 

 

De o vreme Dunărea

Curge doar cu apă grea

De plătim pe-un kilo…waaai!

Milioane de parai…

 

Pușca și cățeaua latră:

Unde-i lampa de-altădată

Când eram mai tinerei

Și eu și ortacii mei!

 

 

Iote cum dau de necaz

Cu factura de la gaz

S-o plătesc n-am cum să fac!

Poate numai Țiriac…


Pușca și cățeaua latră:

Unde-i vatra de-altădată?

Când eram mai tinerei

Și eu și ortacii mei!

 

Când a ninge și-a-ngheța

Vai de pușcureaua mea!

Lungă cât bobul de scai

Și de groasă cât un pai… 

 

Pușca și cățeaua latră:

Unde-i traiul de-altădată

Când eram mai tinerel:

S-a ales bules de el!

No comments:

Post a Comment